درمان ESRD به علت به نفریت لوپوس

جمعه 7 تير 1392
ن : lafee

درمان ESRD به علت به نفریت لوپوس

 

درمان ESRD به علت به نفریت لوپوس

نفریت لوپوس یکی از جدی ترین عوارض لوپوس است. در حدود 10 تا 30 درصد از بیماران مبتلا به نفریت لوپوس پیشرفت پرولیفراتیو به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) درمان مناسب برای ESRD به علت نفریت لوپوس یک نگرانی عمده برای بیماران مبتلا به بیماری است.

نفریت لوپوس اشاره به التهاب tissues.In شرایط مناسب کلیه، سیستم ایمنی بدن می تواند بدن را در برابر مواد مضر خارج محافظت می کند. با این حال، در لوپوس، سیستم ایمنی بدن نتواند به کار به طور معمول، اما حملات بافت بدن سالم و cells.When از بافت کلیه درگیر می شوند، باعث می شود آن لوپوس التهاب nephritis.The در کلیه ها می تواند به ساختار کلیه آسیب رسانده و باعث زخم شدن کلیه tissues.Eventually، نارسایی کلیه می تواند رخ دهد.

درمان ESRD به علت به نفریت لوپوس

هنگامی که کلیه ها قادر به کار، دیالیز درمان عمده برای بیماران از جمله همودیالیز و صفاقی dialysis.However، دو نفر از سه نفر است همچنان به SLE فعال پس از دیالیز PD begun.While است را از بین می برد مشکلات مرتبط با دسترسی عروقی، هر دو HD و PD درمان جایگزین کلیوی موثر برای ESRD به علت نفریت لوپوس هستند. با این حال، آنها برای نارسایی کلیه را درمان نمی کنند و می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد.

یکی دیگر از درمان های مرسوم برای ESRD به علت لوپوس پیوند کلیه است. با این حال، دشوار است برای گرفتن donor.Also کلیه همسان است، این بیماری به احتمال بسیار زیاد برای بازگشت به کلیه پیوندی با توجه به سیستم ایمنی غیر طبیعی است.

درمان جایگزین به سمت ESRD به علت نفریت لوپوس چیست؟ درمان ترکیبی از ایمونوتراپی و میکرو چینی Osmotherapy پزشکی توصیه می شود.

های بنیادی می تواند کمک به بدن سیستم ایمنی غیر طبیعی اصلاح و بازسازی system.In ایمنی طبیعی به این راه، آن را می تواند شعله ور شدن SLE متوقف کردن و جلوگیری از آسیب بیشتر به Osmotherapy پزشکی kidneys.Micro چینی می تواند مواد مغذی غنی به بافت کلیه اختلال در ارائه و کمک به بدن فعال است system.Once خود شفا کلیه اختلال در بافت ها و سلول های بازسازی، عملکرد کلیوی خواهد شد فوق العاده بهبود یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: ESRD ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.